Ändrade planer.

Var bjuden på halloween fest, men eftersom Annikki och gänget redan hade åkt dit när jag kom hem och jag skulle ta bussen så kände jag mig inte så sugen. Annikki försökte få mig dit och Daniel försökte dra med mig med honom men lusten för festande var helt som bort blåst. Så det blev hem och mysa med Felix istället för parataj.

Idag har jag jobbat 9h, och eftersom våran lobby värdinna var sjuk så fick jag rycka in. Kutade som en blådåre ute i lobbyn för att hinna med allt. Förstår hur stressigt de har det, var drygt även om jag inte tror vi hade såå bra försällning, eller jag vet faktiskt inte xD Fick iaf roa mig med att blås ballonger, fast Felix fick dela ut dem till barnen eftersom han var mer lämpad för det ;)

Nu ska vi soova, pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0