Ännu en helg förbi.

Denna helg har mest bestått av att sova och jobba tillsammans med älsklingen såklart<3
Jobbade fredag och lördag. Sen i fredags somnade vi  båda vid nio, herre gud va skönt det var :D Verkligen en behövlig somna ska jag säga. Skulle egentligen träna men somande nästan på jobbet, dvs mcd och då äre bra :P Så det blev raka vägen hem till älsk och ner i sängen. Myspys :)

Om några timmar kommer familjen hit också, ska skriva kontrak på lägenheten idag också, wiho då är den MIN! Tänka sig en alldeles egen lägenhet som jag kan rå om som mitt barn :P Hihi, dock är ju inte inflyttning förens 1januari eller 1februari, det märks då :) Blire 1feb är det bara 9dagar innan min och felix halvårs dag :)

Hihi, nu ska jag till gymmet :) Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0