en kväll utan dig och jag dör.

Älskling är borta på kryssning, känns så himla tomt. För jag vill ju inte ringa och störa honom. När jag åker bort till strömstad eller så vet jag att jag kan ringa, men nu han kanske inte ens är i sverige längre. Så ensam och liten utan dig, men jag vet att i morgon är du hemma igen <3 Då är du min min min<3

Funderar på att köpa en lägenhet på skoghall också, det enda som är att jag behöver ta mig hem när jag jobbar natt. Men just nu kan jag ta moppen(LIIIDER) eller cyckla(?) Sen i vinter får antingen Felix hämta mig eller så får jag säga till att jag måste jobba med någon som har bil om jag har stägning. Får se om jag hittar någon mysig lägenhet med kök :) Viktigt med kök :D Skulle vara skönt att bo större billigare ;)

Nuu ringde älskling mig miig, wiiiiiiiii<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0