freeedag :)

Idag vaknade jag som vanligt upp hos älsklingen(och jag älskart) sen bar det av till mcd och jag skulle jobba. rätt mkt hela dagen inte en lugn stund, men vill man ha lugna stunder är mcd absolut fel jobb :P När jag slutade vid sju kom älski och hämtade mig så körde vi Robin så han fick köpa mat, sen hem. Nu sitter jag här i felix säng, han sover och jag ska snart försöka med samma sak :) Uhh va skönt, höll på att dö av trötthet efter min rast idag. Trodde verkligen jag skulle dö innan jag sluta. sista halvtimmen gick segare än någonsin. Imorgon blire en hel dag med jobb, först norstat 11-16 sen mcd 16.00-22.00 - spännande 8-) Sen kanske jag får sova själv för jag slutar sen och älsk börjar tidigt dagen efter, men det märks vill dock inte sova själv, men kanske kanske.
ska försöka kika lite på andra avenyn och somna nu :)
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0