hallåå :)

Ska som vanligt sova hemma hos älskligen :) Han ligger breve och snarkar så sött xD Min ängel <3
Var på stan idag med Linn, så var Daniel och Gamrik med ett tag också men de försvann sen :P
Hade en trevlig hel dag på stan idag, kommer bli en i morgon också med Azra och med Annikki :)
Ska kika lite mer efter saker att ha på halloween, i need it :) Hittade massa kläder idag, vilket jag tycker om. Måste dock hitta ett svart midjeskärp i morgon som jag kan ha över min tröja jag köpte igår :)

Har fått jävla problem med halsen igen, förstår inte att jag ska gå runt och vara små sjuk. Antingen vill jag vara frisk eller jätte sjuk, inget mellan ting.

Nej nu ska ja krypa ner i sängen och försöka sova, hörs i morgon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0