Hallåsan!

Vaknade idag med världens halsont, Okej om jag va bakis då hade jag fått stå ut med det och jobbat. Men halsont stoppar mig totalt. Buää, det gör ONT!

hade iaf en trevlig ute kväll igår med Annikki, Bella, Jonna, Balex, Felix och Robin. Förfesten var hos Bella, men det var mest jag, Bella och Jonna tills Balex kom. Annikki var mest och sprang på annat håll xD Sen drog vi in till krogen där jag träffade Felix<3 och Robin. Trevligt att sitta med dem och ta det lugnt :) Vi gick hem rätt tidigt jag och älsk bägge var ju i mindre piggttillstånd. Först åt vi dock på mcd där jag nog levde rövare xD  saaak samma, jag minns inte så väl.

ska väl krypa ner breve älsk och se någon film nu, hoppas på att halsen repar sig under dagen :)
Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0