Hjärnspöken!

Gaad får så lätt sånna det räker med att du inte svarar på sms, blir tokig. Tror du gör något dumt, fast det vet jag ju att du inte gör. Dum dum dum, jag måste ge mig.

Nu har jag varit duktig igen, först panik ringde Marina in mig till jobbet så jag typ spang dit och hjälpte henne en stund. Typ en halv timme(?) okeeeeeeeeej inte så lång tid men brave insats ändå. Efter det spaserade jag bort till skit jobbet, dvs norstat. Okej förut va jobbet okej, men nu suger det verkligen, har ingen lust alls! Men efter jobbet så blev det sats och springa av sig lite, konstigt är hur mkt mer jag tycker om att springa på band än utomhus :P Mådde som en primadonna tills jag gick hemåt(FY SATAN VA KALLT DET VAR) och jag börja fundera, tjplawipp så slog mina hjärnspöken till.
Nej du nu ska jag hoppa in i duschen!!
So long kallsong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0