Inga barn här inte.

Har under senaste tiden haft några vänner som skaffat barn, själv skulle jag aldrig gör det jag menar jag gillar inte ens barn. Satt på bussen idag och en liten sak grät och grymtade ville bara hoppa av bussen eller strupa ungen. Guuuud vilken huvudvärk dom ger. Sen dräglar dom och spyr, sen kan inte föräldrar lära dem äta ta mcg t.ex. "en naturell hamburgare i happy mealen" om jag hade ett barn skulle jag sagt "ät det som det är eller låt bli alls" Gaaaaah, varför gillar man barn? Dem stör mig i mitt liv.

jaja nu är Familjen -Jessica påväg hit, vet inte vad dom har tänkt sig vet bara att pappa ville se min skokartong!

Wiho, va duktig idag förest och körde stenhårt på gymmet. Pumpade verkligen och är helt slut i kroppen nu :P GIllar verkligen att träna, sen att man är själv där känns bara första gången resterande tänker man inte alls på det för mängden tränar själva faktiskt.

Nerru, puss<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka jävla värderingar....

2008-10-26 @ 14:46:12
Postat av: Anonym

vilket liv: att störa sig på ungar som inte beställer vanligt happy Meal. Då har man nog jobbat där för länge...

2008-10-26 @ 22:13:17
Postat av: Johanna h

så, om du beställer en macka med smör på ett cafe äter du den även fast du får kväljningar, eller väljer du något annat? Det finns tyvärr inte så många alternativ barnen har att välja på om dom är hungriga och inte gillar ketchup eller gurka.

2008-10-28 @ 15:06:35
URL: http://johannahalen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Du kanske inte vet att du jobbar inom service och som innebär att man gör allt för att göra kunden nöjd. Förstår du inte det kanske du inte ska jobba på donken!

2008-10-30 @ 12:48:59
URL: http://eempis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0