Jaja :)

Sött med människor som inte kan stå för sina åsikter tycker jag :) Jag sa aldrig att alla behöver tycka så bara att JAG tycker så. Sen det med happy meal, jag tycker det handlar om att man skämmre bort barnen genom att göra så. Det handlar inte bara om mcd det var bara ett ex. tycker man aldrig ska göra sånt. Nog om er!

Igår hände något roligt, jag skrev kontrakt för min nya lägenhet :) Wihooo, fast ett tag kvar till inflytning dock blir för 1feb. Funderar starkt på att skaffa en kattunge :) Skulle vara så mysigt älskar de små liven :) Åh vill flytta redan nu, inte om 3månader.

Fredda hade tydligen ringt mig i natt, undra om jag svarade eller någonting för jag minns inte ett skit :S Men telefon va avstängd när jag vaknade, jag stänger aldrig av det. Himla skumt vare iaf.Haha!

Nej tro om man ska sova en stund och sen dra till staan :)
Ha det bra all, puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0