Min mobil är påväg :)

Gick precis in på postens hemsida och där stor det att mobilen var på posten i karlstad och de hade skrickat den vidare till uthämtningsställe :) Idag kommer alltså min nya telefon, är precis lika dann som älskligen har. Men det kan vara bara för mig som är världens klant att den är damm och stänk tålig :) Kommer inte kunna hämta ut den försen ikväll dock, tror jag iaf. För nu ska jag in till gymmet om 30minuter, sen ska jag träffa Azra och fika sen ska jag äta med Annikki :) Får se om det blir den ordningen, kanske inte så bra att fika INNAN lunchen :) Den som lever får se! Känns skönt att jag har planer för hela dagen idag, tycker om sånna dagar inte massa dö tid. Ska väl börja packa ihop min träningskläder också, för jag är inget proffs på att komma iväg i tid direkt xD 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0