Ny dag :)

Eftersom jag sov så otroligt många timmar igår natt hade jätte svårt att somna igår. Jag låg vaken vände och vred mig i flera timmar. Inte så bra, vilket förmed sig att jag somnar senare och vaknar, juste, senare.

Fick min lönespec. idag också, säger bara wihoo jag vet någon som klarar sig själv just nu:) Känns så himla bra att inte behöva fråga mamma eller så om pengar, me like! Sen som grädde på moset är det bara pengarna från Mcd ska ja

Fick mail från Halebop idag också, mitt köp har INTE gått egenom. Såklart står mobilen på pappa och jag ville ha överlåtande av nummret så det annulerades. Bah, så nu måste jag få tag i honom så han kan få tummen ur röven och skicka iväg en överlåtese av mobil nummret till mig, SEN kan jag beställa en telefon, wiho Underbar dag! Not..

pappa kom på en smarting sak också, det är att jag och Pernilla får pengar i april så vi kan köpa en lägenhet istället. Det är sjukt mkt bättre och blir billigare :D

Nu ska jag ficka med mitt trollhår och sminka mig, pusselipuss

Kommentarer
Postat av: pernilla

Ja det är ganska bra men jag vill ju inte ha nån lååångt utanför Karlstad vad kostar dom på ett normalt avstånd då? :)

2008-10-17 @ 15:37:33
URL: http://pernillaakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0