Ny dag nya äventyr!

Sitter hemma i lägenheten, funderar på om jag snart ska börja vandra bort emot jobbet.  Blir ett nio timmarspass idag, himla skönt det när lönen kommer :) Från och med nästa månad är jag garanterad 60h/månaden, himla skönt. Då behöver jag aldrig oroa mig över hur det kommer se ut och om jag klarar mig :) Ska bli skönt!

Nu är älski väg på kryssning med jobbet, jag vet att jag inte behöver oroa mig men gör det ändå. Har blivit ljugen rakt upp i ansiktet förut, det kan ju hända igen :S Sen är det de människor man litar på som mest som kan svinka en värst, Guld läge!! Fast jag nästan vet att inget kommer hända, men man ska aldrig säga aldrig. Dummern svarar inte ens på sms nu, snacka om att göra mig orolig..

Ska väl göra mig i ordning lite och sen dra iväg till jobbet, saknar alla vänner i mora<3 Puss

Kommentarer
Postat av: jessica

jag hoppas det är 160h du menar i månaden :P

2008-10-08 @ 20:27:47
URL: http://jessicastillalive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0