Orka sömnproblem

Igår nat låg jag vaken flera timmar och gissa vad som händer idag, jo samma sak. Kan fan inte somna, blev lite sömnig ett tag och försökte somna men det gick inte. Ge mig piller eller vad som helst för jag orkar inte med massa sömnlösa timmar på kvällen, som grädde på moset börjar jag jobba 06.00 i morgon så ska upp runt en fem på morgonen :S Älskling ligger som vanligt och snarkar i sängen, han kan sova han, jag vill också :O kommer få sova ut först lördag typ för i morgon blir det jobb, träna, fira Annikki, ingen ro där inte!

Ska väl krypa ner i sängen strax igen och hoppas på att John Blund är och hälsar på :) Om ni ser han kan ni hälsa att jag väntar. Puss

Kommentarer
Postat av: challe

om du hittar nå bra receptfria sömnpiller så tipsa mig ^^vet fan inte när jag sov mer än 5 timmar sist.

2008-10-17 @ 12:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0