rädd!

Jääävlar va rädd jag blev i morse, älskling också tror jag. Han skulle nämligen till jobbet så innan körde sötsaken mig hem. När vi är påväg till stan så ser vi plötsligt bakom ett hör en polisbil. Så klart börjar den köra efter oss. Nu jävlar blir Felix av med körkortet tänkte vi. Men när polisen blinkat in oss så är det bara en vanlig körkortskontroll med alkoblås. Behöver jag tilllägga att min puls gick på HÖGVARV. Inte nog för att jag va rädd för hans skull, jag har en liten rädsla för poliser. Även om det brukar va trevliga och är vanliga människor så gillar jag dem inte i tjänst. Inte för att jag brukar göra dumma saker, det är något annat. Känns som att det om det tycker man göra något fel så är det så, det finns inget man kan göra. Uscha mig.

Syster ska kanske flytta till Karlstad, bra det då blire större lya och billigare :) Det är inget jag tackar nej till iaf! Skulle va hemskt roligt tycker jag :)

Felix lovade mig att vi skulle åka iväg nästa månad också, undra vart? Undra om han ens kommer ihåg det. Om han inte göra det så ser han det här, morr. Inte sååå smood!

Idag ska jag och Annikki umgås, ska nog sova någon mer timme först dock :P
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0