Satan vad ont det gör, när du sårar mig som bara du kan

all skit som kommer ur min mun jag menar det inte men jag måste väl ändå
mena nåt? Och är det nu vi ska bryta upp, gå skilda vägar och sånt?
Jag vill inte, vill inte! För jag kommer sakna dig så.

Idag har inte alls varit någon bra dag, hel åt helvet så att säga. Trodde faktiskt inte så illa, trodde du hört något jag sagt?
Men tydligen, man ska inte lita på folk och tro så bra om dem. Vill verkligen inte ha sånna här dåliga dagar med dig, men
kommer det en till då är det den sista. ett hjärta klarar inte hur mkt som helst.

Ska in till jobbet nu, slutar halv fem i natt. Hoppas kvällen blir bättre, för just nu känns det inte alls så bra.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0