Skönt, men ont!

Har idag jobbat ett 9h pass, jag är absolut inte van med det. Men det kommer väl :) I morgon blir det ett lika långt pass igen, är så jävla steeel nu. Kommer nog vara lika sleten i morgon också, fast då blir det halloween fest.

Alltså nu luktar mina fötter verkligen apa, har sprungit runt hela dagen och svettas om fötterna i mcd varma skor :P Fick tillochmed felix att gå ut ur rummet så äckligt är det ;P

Hadde en så jävla skön kund idag, gjorde verkligen min dag :) Hon va så trevlig och bad om ursäkt för att hon ville ha två naturella cheese, sen kom hon tillbaka och sa "de här är inte naturella" då fattade jag och Carl att det var natrulla hb som hon ville ha. Sen mådde hon dåligt för att vi slängde dom två med ost på, för hon tyckte det va hennes fel så hon ville betala för dem. Höll på att bryta ihop av skratt för hon va så gooo :D

Plus att jag fick dela ut ballonger till alla barnen, jag gillar barn då ;) De blir så glada och föräldrarna så tacksamma :D

Nu ska jag och felix duscha, mina fötter behöver det ;)
Puss

Kommentarer
Postat av: challe :)

hallloweenfest? vart? ^^hah, letar som en galning ja :D

2008-10-30 @ 23:14:48
Postat av: Emelie

Ofta en gäst ska behöva be om ursäkt för hon vill ha naturella hamburgare, du jobbar inom service om du inte har märkt det. Sen har vi inga kunder på mcdonalds utan vi har GÄSTER, trodde du visste det som har en arbetsledare till pojkvän!

2008-10-30 @ 23:53:33
URL: http://eempis.blogg.se/
Postat av: hennes AL

men orka att du bryr dig så jävla mkt, slutat klaga på theres :)

2008-10-31 @ 10:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0