Smaart!

Jag va hemskt sugen på gröt nyss, eftersom jag inte ska äta på kvällen så försökte jag avstå. Men sen kom jag på den briljanta iden att jag skulle göra en shake med hälften mjölk hälften gröt och vanilj pulver, visst gröt kanske inte är det bästa men detta var nog bättre än att jag smällde i mig gröt. Smakar typ som risalamalta eller hur det stavas, gott är det iaf :)

Nu ska jag promenixa in till felix som jobbar stägning, dvs resturangen stänger 12.00 sen ska det städas ;) Men eftersom vi sover ihop i princip varje natt(kunde nästan bo ihop) så ska jag skutta in till honom nu, och det är jag bara glad för tycker om att sova vid hans sida <3

Pusselipuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0