Smart

Va ju och tränade idag och smart som jag är hade jag glömt att innan jag gick till jobbet så dog lampan i hallen och de två på badrummet, så det blev att duscha i mörkret med dörren öppen xD Okej nu tycker folk, men byt lampa?
1. jag är ingen man jag gör inte sånt.
2. jag tror inte tre lampor går på samma gång.
3. Om det är något fuffens så blir jag säker grillad om jag pillar på det.
4. Vaktmästar-göra
5. Kommer inte på någe mer :S

Nuuuu ska jag blåsa håret och sen sminka mig, okej okej jag vet klockan är mkt MEN jag har inte sminkat mig sen i fredags typ(om jag inte räknar med idag) och nu tänkte jag göra mig i ordning lite jag vill inte se ut som en luffare jämt :P

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0