Tisdag

Idag är det tisdag som troligen alla vet, och jag har INTE en anning om vad jag ska göra. Felix jobbar, Fredda får jag inte tag på(Vart är du? Blir orolig :S ), Emelie har praktik, annikki vet jag inte. Fast ärligt talat vet jag inte om jag har lust att hitta på något, är så slö vill mest bara sova. Ska nog krypa ner i sängen med någon film och som jag känner mig nu kommer jag somna men det märks :P  Klockan är ju bara tre så det märks vad som händer idag :) Har iaf fyllt i min kalender så jag vet hur jag jobbar nästa månad, jobbar väldigt mkt på mcd och det betyder betydligt mindra jobb på norstat, behöver jag påpeka hur jävla skönt det är?

Fuck, igår var jag så duktigt heeela dagen med maten och shakarna och allt, men vad gör jag? JO så här vare jag gick ju till mcd på kvällen för att vänta på felix och där smäller jag i mig massa saker, okej det hade varit bättre om jag åt gröt på kvällen än shake istället för allt det där äcklet :S Det värsta är inte att jag gör det, det är nog att jag efteråt inte förstår varför. Det finnas absolut inte någon mening alls med att äta, speciellt inte kl 23.30 på kvällen. Nej dåligt av mig tycker jag. Måste erkänna det också, för erkänner jag det inte för andra kommer jag aldrig erkänna det för mig själv.

Nej nu ger jag upp, puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0