Today!

Blev en till dag med Linn på stan idag, för annikki och henns syster va vääääääldigt sega så de kom först vid fyra. Jag och Linn åt natchotallrik på royald(såklart) :) Sen höll hon mig sällskap till Annikki kom vid fyra.

Känns så jävla pepp på träning just nu, gick in på mcd innan så säger serdar "du ska träna va" jag"Hur vet du det?" han "för att du ser så peppad och fartfylld ut" Ja bra att det syns då, för jag känner mig verkligen så när jag går till gymmet :) Så himla skönt, inte en gång med orkar inte/tråkigt. Eller det har ju varit gånger där jag varit påväg att somna av sluthet innan gymmet och då får jag ta igen det dagen efter.

Ikväll ska jag och Felix se på bio "låit den rätte komma in" en svensk vampyrfilm. Barn som spelar huvudrollerna och hoppas den är bra :) Ska bli mys med bio med älskligen IGEN <3

Har varit och hämtat min nya telefon nu också, wihooo. Dock kommer den inte gå att använda förens om 24h typ, blää!

Kommentarer
Postat av: Johanna h

jaha, så du hade gått nån annanstans själv om dina kompisar hade velat käka på det stället :)

2008-10-28 @ 22:43:05
URL: http://johannahalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0