Trevlig dag :)

Imorse vaknade jag och Felix av att Pernilla ringde och sa att de snart var framme i Karlstad. Blev bara upp slänga i oss frukost och sen dra iväg in till stan. Sen gick vi till nöjes och åt lunch buffe och bowlade, himla trevligt. Nu är det ett faktum JAG SUGER PÅ BOWLING! Satt på rumpan några gånger och nollade många rundor. Men det var trevligt ändå, även om jag kom sist :P Sen så åkte jag hem, felix åkte hem till sig och sov en sväng. Jag, Pernilla och Johanna gick till stan efter en stund. Vid Fem tiden, patserade jag bort till sats för att köra ett arobiks(?) pass, vilket va jävligt kul men fan va ont i knät jag har nu :/ Efter träningen kom älski och hämta mig, så hämtade vi Johanna och Pernilla innan vi åkte ut till bergvik. Väl där fick jag tag på en efter längtad hårblås :) Påvägen till lägenheten kommer Pernilla på att vi MÅSTE ha en kortlek, hm, det blev Willy's och OkQ8 men ingen av dem hade sånna. Sen hittade vi tillslut en eller två faktiskt(2-pack) på ICA. Otippat men där fanns det :) Sen åkte vi hem åt glass och persikohalvor när vi såg "Whit chicks", en rolig film :) Sen Åkte jag och Felix hem till han, nu ligger han här breve mig och snarkar ljudligt igen, men idag hann jag iaf se klart Oth innan det börjades ;P
Nej ska väl försöka sova lite så jag orkar med morgon dagen :)
Puss alla gullungar, speciellt på Felix för han är allt för mig <3
Juste, tack till Fredda också som hjälpte mig fixa min syster pressent, du är guld värd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0