Vilken sötsak <3

Såg på min msn nyss att älskligen har bytt namn på mig, eller ja inte bytt bara lagt till "Jag älskar dig min underbara Theres<3 // din Felix   <3<3" Såååååååå sööööt, jag älskar överraskningar, sånna här som man märker att någon har gjort, som en påminnelse på telefon, det är bara för GULLIGT tycker jag :)

Nu är älskligen och jobbar ska passa på att städa lägenheten, eftersom jag nästan aldrig är här så kan det vara bra läge :) Har också varit och tränat, stod på bandet i 30minuter och sprang, otroligt skönt och bra för att vara mig ;) Blev kvar på gymmet i 1½timme, lite längre än tänkt men fick typ tvinga mig därifrån. Hihi, så nu är jag på g igen, hoppas jag. Hade ont i halsen och var förkyld tidigare men nu är det helt borta hoppas jag tränade bort det :) Igår var jag och älskligen ute och promenera någon timme också, bra att få igång han också ;) Otroligt skönt med en kvälls/natt promenad ;) Ska göras om :D Idag är det kasst väder och jag är trött så idag blir det inte, men på torsdag ska det allt bli av ;)

Har gjort den skit god smootie också, med en halv banan, en halv apelsin och mjölk, sen mitt exotiskafrukterpulver också såklart :P Blev iaf jätte gott, try it :D

Ska försöka städa lite nu, önska mig lycka till, jag vet hur lätt jag tröttnar :P
Puss<3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Låter toppen Tessan!

Kul att du börjat göra bra smooties också, har du fått en mixer nu?

2008-10-20 @ 20:54:58
URL: http://jessicastillalive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0