Helg<3

I fredags åkte jag först massa tåg och buss till mora. Väl hemma gjorde jag mig i ordning innan det bar av med tåg till rättvik. Skit kul på tåget med allsång och "andra vagnen är ni klarar, jajamensan fattas bara" Kontrollanten konstaterade att det var tur att det bara var vi på tåget annars skulle vi blivit avslängda xD
I rättvik blev det förfest, och där stannade festen för min del hela kvällen. Blev lite för mkt av lite för mkt olika saker, så runt tio sov jag gott i lght:s ägarens säng :)
På lördag morgon vaknade jag av att Sandra ringde mig, "det går ett tåg 11.11" Då vissade sig att hon hade samma historia med att inte komma iväg till parken som jag. Hon var också kvar i rättvik och satt på cafet :)
Så jag träffade Sandra där, sen tåg vi tillsammans tåget hem till Mora!
Så hämtade mamma upp mig sen blev det massa julklappshandel lite överallt. Åkte hem, sen in te mora igen för att handla mer julklappar och julmat <3

runt sju på kvällen kom Rebecca och Sandra till mig <3 Vi myste med lite glögg, pepparkakor, lussebullar och massa mer konstiga saker :P 
Blev en myskväll som slutade med att Sandra och Rebecca somnade i min soffa till Bert-filmen xD

I morse vaknade jag och känder smärta, JAG KAN INTE SVÄLJA!
Mina halsmandlar är stora som golf bollar :(
Ska bli frisk te nyår!
Sen Idag har vi julstädat, handlat lite, bakat, gjort köttbullar osv.
Nuuu vet du allt om min helg, nästan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0