Helgen <3

I helgen var jag i den vackra staden göteborg. En härlig, väl behövlig helg måste jag säg! Började med fredag kväll när jag kom ner vid nio och petter mötte upp mig. Sen åkte vi hem till honom åt lite choklad, han försökte plugga till sin tenta. Sen la vi oss och pratade till tre innan vi somnade. Lördag morgon vaknade jag själv hemma hos petter eftersom han var och hade tenta. Vandrade runt i hans lägenhet, åt lite makaroner osv. Sen när han kom tillbaka bar det av till gbg city och SHOPPING :D (Lyckorus) hittade massa fyndsaker, me like! 2tröjor, 2 sjalara, 1mössa :) Efter några timmar och massa klagande från petter som hade "ont i fötterna" "var trött" osv. så åkte vi hem! Sen kollade på på Hostel, efter halva filmen så ringde Jonas och frågade om jag ville följa med på en date på mc donalds, vem kan tacka nej till en sån grej? ;) Så Jonas hämtade upp mig, vi åkte dit, sen runt i stan stannade på devirse ställen. Efter lite funderade åkte vi hem till honom, där var jag sen några timmar, såg på film, myste! Vid två tiden körde han hem mig till petter igen. Väl där hade jag en väldigt huvudvärk och va dödstrött så det blev att sova!  Söndag morgon, kollade klart på filmen sen dagen innan och åt tacos! Runt halvfyra, begav jag mig in till stan och möte Jonas! Vi satt och små pratade lite också.. Sen Mötte jag upp Jesper som skulle ta samma buss som mig hem till Karlstad. Sen hade vi en skit trevlig resa jag och Jesper, så himla enkelt mellan oss nu! Skit skönt och bra!
Väl hemma i karlstad nu ikväll, så fick jag en dator på mitt rum :D Snällt!
Ska ta och sova nu :)
Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0