Nyårsafton!

Då var det dags för nyårs afton igen. Känns som detta året bara har runnit iväg. Det var i alls längesen jag, mina brudar från mora, markus, jimmy, Jesper och Moa hade nyårs fest i karlstad. Den nyårsafton var hur rolig som helst, visst lite för mkt drickat brev det. Men det ska jag jämna ut detta år egenom att nästan inte dricka alls :) Fast lite blir det ju iaf, eftersom man får dricka i samband med pencilin!

I år iaf har vi hyrt kråkbergsbystuga, och jag har hört att det kommer folk dit som inte ens vi vill ha dit xD Men det löser sig nog :) Vi får sätta åldersgräns :P

Just nu göra mamma och pappa potatisgratäng = favorit mat :D

Hoppas alla får sen super härligt nyårsafton, och försök minnas tolvslaget - Lite tråkigt att missa det!
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0