Score blev det igår ;)

Igår kväll var en spännande och roligt kväll! Först skulle Daniel gå på systemet åt mig, vilket alltid är en utmaning att be han om saker, för man vet inte om han ska skita fullständigt i det och inte höra av sig. Men kvart över sju stod han utanför mitt jobb med en kasse, tackar för det :) Efter jobbet drog jag hem en stund, sminkade mig och så! Sen ringer Daniel och säger "min flickvän ligger och spyr men jag följer er på festen och fixar hem henne" Okey, bra tänker jag! Vid tio tar jag bussen ner te stan för att möta Sara och Camilla! Drar in på score, och stannar sen där hela kvällen, Daniel hade ju ingen mobil och va onåbar(typiskt) Men vi hade iaf en trevlig kväll på score. Jag träffade Jonas min älskade, trevligt att se han igen! Ett väldigt kärt återseende måste jag säga :) Träffade massa annat trevligt folk där också! Maha, jag har alltid kul med Sara :)

Nu ska jag strax ta bussen ner till stan för att möta sara, vi ska handla lite julisar och fika! Mys det!
Ikväll kanske Jonas kommer hit, skulle ju va trevligt måste jag ju säga, inte ofta vi se!
Nej nu går bussen om fem minuter :)
Ha det bra, ta hand om dig <3 Kärlek till folket!

Kommentarer
Postat av: Alice

haha, ja och det roliga är ju att jag inte har spytt en enda gång sen jag blev tillsammans med daniel :p

2008-04-29 @ 11:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0