Svett/parfym

Imorse klev jag som vanligt på buss nummer sex klockan kvart i åtta för att åka till skolan, inne i stan bytter jag till femman mot orrholmen som idag hade ovanligt många ressenärer, helt knöckat. Så där sitter jag på en proppad buss så slår tanken mig, vad är egentligen äckligast den fräna svettlukten på bussen eller äckligt starka parfymdoften som man får huvudvärk av. Jag kom inte fram till något svar på frågan, för är tamefan lika äckligt med båda. Speciellt tillsammans blir det riktigt äckligt. Nog om det, över till något annat surt :P

I måndags morgon skulle jag ta mitt nya busskort(vi byter varje månad i karlstad/värmland) så hittar jag det verkligen inte letar ihjäl mig men får tillslut lov att betala bussen för att hinna te skolan i tid. När jag kom till skolan hade jag hopper kvar om att busskortet kanske låg i skåpet, men icke. Jag hittade det verkligen inte, dagen efter (tisdag) bestämade jag mig för att köpa ett nytt, dvs 335kr. Tänkte inte mer på det förens idag när jag hittar busskortshelvetet :S Usch vad ledsen jag blev, helt förstörd! Dom pengarna rakt i sjön!

Kom ¨på en sjukt jobbig sak till, tänk om man köper en present på en affär, kråglar på affären för att slå in den, så gick man ut så piper det xD  Fan va irriterad jag hade blivit då, och ledsen, det är drygt att slå in paket :P

Haft en bra dag? hit me ;)


Kommentarer
Postat av: Yster

Finns de ingen du kan sälja busskortet till? lite billigare men du tappar inte 335kr i allafall :) hittade hit!! Kram Syster pernilla

2007-12-06 @ 23:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0