va nöjd?

Just nu sitter jag i skolan har precis fått min skiva vi spelade in idag. 4 Personer i min klass har lyssnat på låten, och säger att den är bra, att jag ska vara nöjd. Men jag själv känner inte så, hur ska man kunna ta åt sig då? Jag menar hur många har inte sätt idol, dit kommer det människor som säger "alla mina vänner säger att jag sjunger helt underbart" sen står dom där och det låter helt åt helvete. Den ideen är jag rätt rädd för, för vad skulle dom sagt "theres låten suger verkligen" "nja den va inte så bra" "inte min stil" osv. skulle inte tro det, det tror jag ingen människa skulle ha mage att säga. Det krävs nog en idol jury för att få höra hur det verkligen är.
Nu måste jag dra mig, men tack för komplimangerna, ska försöka ta åt mig :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0