18dagar?

Ska jag var nykter, det kanske inte låter mkt men det är iaf 2 helger 8-) Sen blir valborg och jag är lite konservativ som gillar högtider som firas hela mitt liv iaf. Brasan, folket, spriten har tillkommit senare år, men den är en välkommen gäst i mitt hus iaf :D Men efter valborg blire troligen 1 månads uppehåll, ska iaf försöka, vem vet kanske misslyckas i jakt på lyckan :P Maha okej inte en hel månad bara från valborg fram till löning :P Men blir nästan en hel månad då jag får lön på en tisdag och festar inte försen fredag och då äre 29:e. Usch får väl köpa mig ett gymkort och låna massa filmer av Isabell så jag överlever xD

Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Har också ett vad här hemma. 22 dagar kvar till Valborg :) Sen får det vara lugnt ett tag efter det också :) Sen har vi ju fröken Danielssons födelsedag 31 maj!

2008-04-09 @ 09:02:32
URL: http://sandraehlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0