Bra att min sylt var god:P

SysterPernillas blogg:

Jag sover snart igen. Lata fredagen.Käkade i allafall Gröt till frukost med hemmagjord äpplemos- Känns lite nyttigare, tror dock att det finns en hel 10liters hink med socker i . Tessan och mamma gjorde den förrförra året tror jag. Inte så kosntigt att det var gröna prickar in när man tänker efter. Smaken blev lite konstig men jag blandade i den i gröten så bra..

Mjölken tog bort delar av smaken och närjag hade mojsat ihop allt odentligt löstes de gröna prickarna upp och allt blev  ljusgrönt- Inte alla som får ljusgrön gröt på morgonen med lite annorlunda smak.. ungefär i likhet med mögel..

Kommentarer
Postat av: pernilla

HAHA :P Men alltså jag skämtade .Tog den från frysen och den var INTE möglig ..tycket bara att det var kul :P

2008-04-11 @ 13:58:51
URL: http://Pernillaakesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0