Det är ett hårt liv.

Lever ett ytterst stressigt och upptaget liv. Får planer in folk emellan andra saker just nu :P

Måndag - skola/jobba/plugga
Tisdag - nationella speaking-skola/ssu/tvätta/plugga
onsdag- Skola- tårt design tävling/jobba/plugga(?)
Torsdag  skola/jobba/Nikki/plugga
fredag Jobba/se film, bio(?)/SOVA
Lördag Jobba/pluggamatte/teater med Linn/Se film/sova :)
söndag vila/jobba/sova.

Massa mer trams också, sen hoppas jag hon ringer från donken. Om hon ringer kanske jag under sommarlovet kommer befinna mig nere i strömstad. Annars sa jag till Sara att jag stannar i Karlstad i sommar, och henne lycka är gjort :)

Förresten Isabell, matchen slutade 0 - 2, säger ju att jag ska ovända dig till Ifk:are :P
Pusselipuss!


Kommentarer
Postat av: Melvin

Liknar min vecka. så jäkla mycket att göra innan sommaren =/

2008-04-22 @ 00:18:33
URL: http://betonme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0