Det är inte lätt att var snyggast på jobbet.

Så hete Isabells blogg igår, och det handlade bandannat om mig, svårt dock att va snyggast när man är så rysligt trött :P Trodde nästan jag skulle somna på jobbet där men får man 10samtal på 3timmar är somna inget svårt :P  Fick en ett massa mumsigt recept av Isabell idag på jobbet, lät som helt konstiga ingredienser ihop men blev kalas gott :) Tror dock inte att det är så nyttigt, alla vet ju att - ost, ketchup chilisås inte är världens bästa varor, men gott blev det!

Nu ska jag dra mig till sängen som se en film, sen imorgon blire jobba sen drar jag och sara till Isabell. Där ska vi förfest och färga mitt hår :D
pussas <3

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Du ser, jag sa att du skulle gilla det ;)

2008-04-26 @ 10:17:05
URL: http://www.triffin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0