Försök till att bli människa!

Mår så innåt helvete dåligt det här är en sån dag när man skulle säga "jag ska aldrig dricka igen!" men det ska jag så det blir en lögn, maha. Hade iaf sjukt trevligt igår i vålberg, skit bra fest roligt folk allt :D Så blev miss mindre glada för jag glömde hela tiden bort vad de hette, men det blir nog bra nån gång :) Fick precis veta av Sara att jag glömde min väska i bilen vilket betyder no money och inget smink, vilken höjdare :P

Mitt förra inlägg var tydligen fel enligt någon som inte vågade skriva sitt namn ;) Men han har ju sagt själv att han varit beroende, och det brukar betyda det. Skiter i skolan och va hemma och knarka istället, jaja! VA VA VA, man kan ändra på sig.

På tal om Daniel så skickade han ett sms till mig i natt om att han satt bredvid min vän på bussen och att hon var störd. Hmm funderat några timmar på vem det kunnat vara, så ringde jag och fråga. Då har puckot träffat en utvecklingstörd person på bussen och tänkt att det måsta vara min vän, hmm tack IDIOT :P Personen ifråga känner jag iaf INTE så vaare med det!

Har idag försökt bli människa egenom att drukigt vatten och ätit den enda mat jag har hemma dvs mackaronern. Sen har jag legat och grinat konstant i två timmar för jag har sätt på OTH, älskar den serien. Bara att jag känner mig helt sönder efter att ha kollat påt. Men underbart bra är det, min älskling :)

Skulle egentligen varit på skoghall nu på dåk, men när klockan ringde vid åtta i morse var jag verkligen död :P

Nu måste jag verkligen få tag på en bil, alla ska tydligen bort eller något skumt :S Vill ha min väska annars kan jag inte ens köpa mat och jag kan inte leva på makaroner!

Långt inlägg nu :P Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0