Försovning.

vaknade idag av mig själv, vilket är ytterst ovanligt men efter en blick på klockan förstår jag varför, klockan är niooo! Efter som jag tycker det känns dumt att komma in snubblandes när det är tio minuter kvar väntar jag med att gå till nästa lektion börjar 09.40. Egentligen hade jag verkligen behövt den här samhäll lekionen efter som vi har prov i morgon, men det sabbade jag galant :D igår kväll var jag faktiskt duktigt pluggade idrott tills jag hade kramp i handlednden sen somnade jag ;) Måste göra klart idotten idag, och plugga samhäll, men först måste jag jobba :S
Måste säga att det är ruskigt gott med vanijyoghurt, man kan bli helt fast i det :D
Borsta tänder nu, pusshejs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0