Fredag morgon.

I morse så kände jag mig inte så jävla bra, var kanske bara jävligt trött men iaf så skippade jag skolan, skulle ändå bara gått dig och lämnat in ett blankt papper på samhällskunskaps provet. Det hade ju inte vart så lyckat eftersom allt övrigt jag gjort där är vg+/mvg. Så nu blire att plugga samhäll hela veckan så jag kan göra provet, bra som alltid förr. Dock vaknade jag av att det ringde på dörren, fattade verkligen inte vem det kunde vara. Det var en granne som klagade över att jag ställt ut soperna utanför dörr, vadå  de luktade röv i lägenheten pga av de igår kväll så jag tänkte slänga de i morse? Men snällt nog så tog han med sig påsen och slängde den åt mig, då var det besväret överstökat :P

Nu ska jag ta bussen in till stan, sen tåg till torsby- buss till värnäs- buss till malung-vänta i malung 1h - buss till MORA :D Ikväll ska vi fira Emelie som måste firas då hon blir stor stor stor flicka ;P Får se vad spännande kvällen har ett erbjuda!

Pusshej leverpastej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0