God morgon :)

Ja det är faktiskt sant jag gick upp för 30minuter sen, och nu sitter jag här sminkad, påklädd med min gröt :)  Ska tjugo över tre dra in till stan för att sen jobba häcken av mig xD Anledningen till att jag gick upp så sent är för att jag talade i telefon i natt, 3 timmar faktiskt, fast det kan till läggas att det var mellan tre och sex vi talade. Tur att Hendrik står ut så länge med mig iaf ;P Vet ju någon annan som inte skulle göra det, men det är inte mitt problem det är ditt! Trevligt att prata med honom iaf! :) Dock orkade jag mig inte upp 07.00 sen, hade huvudvärk, ont i ryggen och massa konstiga krämpor, troligt att det var för att jag inte sov. Men i morgon du jävlar måste jag till skolan, annars är jag illa ute ;P Ska leda en tårtdesign tävling för de små barnen, ska bli skoj. Dock tror jag det kommer bli ett jävla liv pga att det bara är jury ifrån min klass, som att vi skulle ta våran klass bara för att vinna klasskampens 1000kr. Nej nej.

Bara så ni vet, havregryns gröt är väldigt äckligt men nyttigt så ät xD
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0