Good morgongodmorgon!

Nu sitter jag här och sluffsar i mig min dagliga äckliga havregryns gröt. Jag har funderat på om det är mång som gör som jag, på morgonen orkar jag inte gå upp då ligger jag och kolla på klockan och tänker "om jag gör det direkt när jag vaknar då hinner jag" så somnar jag om och vaknar 9minuter senare. Tack ochlov är vi lediga i morgon som man kan sova ut, ska verkligen sova halva dagen då :D Nu är det typ 20minuter tills jag måste gå om jag äter upp äckel-gröten så hinner jag sova en stund till innna jag måste gå. Men brukar ha en förmåga att försova mig om jag försöker somna om ;P Förstår inte att någon i universum kan tycka slisket havregryns gröt är gott, Nej det är inte gott, fy fan :P Dock blir man mätt flera timmar på det, därför jag tvinngar i mig det :P Nog om mig, mer om dig (L)

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Livet vore inte värt att leva utan gröt

2008-04-10 @ 17:47:15
URL: http://sandraehlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0