Gosh!

Har inte kommit in på bloggen på flera dagar nu känns inte alls bra då jag haft massa ideer som jag ville skriva ner, nu är jag dock helt tom i huvuet. Trodde jag skulle dö nyss när påsten dunsade ner, flög flera meter över stolen kändes det som :P

En sak jag störde mig på här om dagen var detta:
image30
Varför i hela världen har man ett Hv71 märke i väskan? Jag vet att det är massa olika märken men vem vill åka till jönköping? Inte jag iaf, har aldrig haft tanken på att åka dit, men någon dag i livet kanske jag ändrar mig, vem vet :D Skulle vart mycke bättre om de hade ett mora ik märke, inte för att jag tror att folk vill åka till Mora heller, men då skulle jag ju inte brytt mig när jag såg väskan :P Haha!

Nu börjar min engelska snart och jag borde pallra mig bort till skolan :) Förhoppnings vis kommer min vän och hjälper mig med matten idag, fy fan inte lätt med matte B xD Heeelt förstörd blir jag ;P
Pusshej leverpastej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0