Har jag fått nog?

Var på fest igår hade inte alls roligt, bara massa fulla människor och alla kände alls. Visst kände några men inte många sen att majioriteten var yngre är mig gjorde nog sitt också. Men om jag var riktigt full skulle jag nog haft roligt, var nykter efter några groggar som inte ens berörde mig, fick bara ont i magen. Idag var min enda tänke "faan va jag drack läsk igår" Dagen var iaf kul, då vi kidnappade Emelie körde runt med henne när hon hade ögon bildel på, sen tog henne till lotus spa, där åt vi frukt simmade, bada jaccutci (eller hur det stavas och badade ång bastu. Mys som inni sjutton, de var jag, Sandra, Emelie, Beccs & Johanna :D Tycker om alla brudarna som bara deeen :D

Om 1 timme går bussen till malung, sen ska jag roa mig i 1 timme i malung innan bussen går vidare, vadfan gör man i malung? :S
pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0