Idag.

Nu är det dags med nya tag, ska försöka inte hålla fast vid det som varit utan släppa taget. Varför skulle något som inte är bra idag bli bra om en månad, ett år, en livstid? Nej det är inget som lovar mig detta, så jag borde släppa taget och se framåt inte hålla kvar i det som var. Med en person vet jag att jag hade väldigt svårt med detta, släppa alltså, men efter typ sådär 3år(?) så gick det faktiskt bra. Det kändes faktiskt bra att gå vidare, skojar inte om att det behövdes - kändes oupprett men det var bara kvar hängande över mig. Även om jag ofta vill så är det svårt att låta blir - ringa, sms;a, skriva jag vafan som helst. Men någon dag ska jag väl lyckas det ska inte ta 3år igen ;P

Sommaren närmar sig med storm steg och samma sak gör så beach 08 Kanske ska börja tänka på den nu - äta nyttigt och träna som ett djur, men det är inte jag att göra sånna saker, inte längre förrut hade jag något som satte grillre i huvudet på mig men den motivationen finns inte kvar. Fråga är hur jag ska hitta motivationen? För att kolla på modeller och sånt får en bara att må dåligt, inte kämpa mer. Blir snarare omvänt man blir ledsen och vräker i sig glass eller något sånt dumt :P Som hendrik sa till mig "ska du börja ska du börja igår, ge mig bil påsen jag äter upp den" jag" Njeee, jag börjar nästa vecka" Skaffa fram förhållning det är typ 10veckor till sommarlovet och för att det ska synas att man tränar behöver man iaf 3månader och om jag börjar idag 1 april är det heela juni jag måste träna innan resultatet syns. uhh, jag blir bara deppig av detta. Skulle börja med att laga cyckeln så jag kan cyckla xD Men ska väl göra det också, någon dag i livet :D

image31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0