Jag är bäst.

Har mellan klockan åtta och 12.35 typ suttit med ett skolarbete och rå-pluggat. Har verkligen inte tappat koncentrationen någonting under den tiden och det är helt sjukt bra för att vara jag. Brukar annars skita i skolan och in lämningsdatum, men nu jävlar måste jag börja bli lite mer som jag var i nian - PLUGG, PLUGG, PLUGG! Så himla roande att läsa om vet.

Idag på ssu mötet hade vi igenom gång av SD och deras politik, roligt brev de hade skrivit till Kenny! maha.
Sen Afficherade vi lite, innan jag tog bussen hem och pluggade :P

I morse var jag helt övertygad om att jag skulle vara i skolan 10.45 för att göra nationella speaking men skulle tydligen vart där 10.30 för detta, aj då. Så Sara hade väntat på mig och så blev det inte av alls. Bra vänn jag är, absolut hel rockig.

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0