Morgon!

Nu för en 20minuter sen vakansde jag av att min syster Erina ringde, hon har fixat ännu ett jobb på mc donalds åt mig. Denna gången var de i Karlstad. Dock var det ett litet problem, jag skulle ringa en person och när jag väl pratat med henne skulle jag komma på intervju på fredag, jag tackade sen kom jag till min förfäran på att jag inte har en anning om vilket mc donalds i Karlstad det var. Tack och lov visst Erina det så jag slapp ringa och fråga. Mc donalds på drottning gatan. Nu till alla som hatar mc donalds och aldrig i er liv skulle jobba där, hur vet man det? Jag har aldrig haf problem med mc donalds och ser inte vad grejen är. Vistt om jag sa det efter en tids jobb där, det förstår jag. Men dom som aldrig vart där, tyst med er. Va glada för att jag har fått sommarjobb utan att lyfta ett finger istället ;P xD Fåår väl se hur det går på intervjuen först kanske :P

Nu ska jag snart gå till skolan och äta mat :) Börjar dock inte försen tolv, men gratis är gott :D
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0