Musslor :)

Sitter och äter musslor i vatten på burk, vilket är otroligt gott, precis som allt annat från havet(?) Vissa dagar har jag funderat på om jag är släkt med katten, älskar alla sorters fiskar, älskar att äta dom alltså. I morse åt jag macka med makrill, i skolan fisk, nyss fisk och spenat och nu sitter jag och äter musslor direkt ur burken xD

Efter skolan idag gick jag hem, sen tog jag bussen in till stan för en solning på ett va solariumen, behövs nu innan sommaren. Sen handlade jag lite mat och gick hem. Nu sitter jag och diskuterar helgen med lite folk, ska nog dra mig ut i solen och plugga en stund nu innan det går ner, jag så får det bli. Solen här kommer jag :D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0