okristligt tidigt!

Tycker inte om att vara vaken såhär tidigt, okristligt tidigt. Har precis tagit en dusch ska snart äta frulle innen det blir matteprov, yihej kommer gå åt helvete men jag är glad ändå. Som tur är ska våran lärare inte räkna in det här provet i betyget det är bara för att se vad vi inte kan till nationella så vi vet vad vi ska jobba med ;P Kommer säkert vara typ allt ;P men får se vem vet :P Uh jag hatar när man ägnar energi åt skolan, i vanliga fall idag har jag sovmorgon till tolv, men inte idag då ska jag upp och göra matte prov i 4timmar. Kunde det inte börja nio åtminstonde, jag kommer ändå inte sitta och göra det i 4timmar :S 1timme max, sen brukar jag dra. Får väl sova i skolan när jag är klar annars, det tycker dom inte dom men görs endå.

Måste sminka mig och shit nu :P Pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0