Pågång.

Nu är jag snart faktiskt klar Det knepiga är att fast jag i allmänhet är klar tidigare än skolan börjar blir jag sen :P Men var inte gymnasiet frivilligt? Då ska väl inte lärarna klaga om jag inte kommer? 8-) visst jag är är duktigt elev som kommer iprincip varje lektion hela året men vissa saker har jag svårt för typ som äckligt tidiga morgonar, jag är en kvällsmänniska är pigg på kvällen. Och det kära vänner är genetiskt så inte mitt fel :D

Sitter och trycker i mig äckel havregryns gröt, bara för att inte bli hungrig innan lunch ;P vi har lunch kvart över elva vilket är super då jag aldrig hinner bli hungrig :P

Nu är klockan tio i, kanske ska vandra till skolan bara för onväxling skulle menar jag. Men nej, då kommer jag väldigt mkt för tidigt ;P Ska leta jobb istället :)

Idag i eftermiddag ska jag jobba, glad att Sara, Hendrik och Emma ska jobba, men inte Isabell. Hon kommer vara saknad, men inte ska man vara bitter över sånt :D Längtar så då får jag äta ost och brockoli soppa, mumms :D

Nej nu ska jag sluta snacka massa SKIT Pusshej <4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0