popcorn

Är så jävla gott, måste man slutat äta sånt? Neeeej, onödigt ont :P
Vattnet här smakar slem, eller det är iaf ljumet, vem fan vill ha sånt? Mer Mora vatten till Karlstad, vi har gott vatten smakar MUMS :D Har alltid förundrar mig över att vatten smakar så jävla äckligt överallt på andra ställen än mora. Vi är nog bortskämda med underbart gott vatten, men har hört att bollnäs har godast i sverige, tror aldrig jag druckigt det. Nog om vattninga problem.

Känner mig nästan duktigt, man brukar äta godis på vårat jobb för att klara av segheten, men varken igår åt jag godis, i går åt jag faktiskt en glass istället. Jag lovar att glass måste va nyttigare, maha kanske inte men det är bra för själen :D

I morgon åker jag till Mora och är där hela helgen, sakna mig inte allt för mtk partydjuren i karlstad :D jag vet iaf 1flicka och 2 pojkar som blev ledsen över att jag åker hem, men det är inte var helg jag göra sånt, det behövs det med. Det sägs att distans är bra, men jag tycker det är överskattat då jag mår bäst med vissa människor, syyynd att alla kanske inte tycker det samma.

Pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0