Saker jag lovar?

Jag har kommit fram till att jag alltid bruter saker jag lovat mig själv. Vad ger det mig? Dålig karaktär? Dålig självrespekt? Nej jag vet faktiskt inte. Inte kan jag heller radera personen ur mitt liv, för även om jag gjort det så tänker jag på dom ibland och vill höra av mig. Ibland gör jag det, ibland inte. Men även om det verkligen tar emot så är de så lätt att ring osv ändå för tänken är "vad spelar det för roll, jag behöver inte va så stolt" men efteråt ångrar man sig och så tilllåter man sig inte att höra av sig på ett tag, men tillslut brister det ändå. Om jag kunde hålla löfterna jag ger mig själv en gång skulle saker kanske gå bättre, vem vet inte jag för jag är kass på sånt.

i morgon har jag engelska nationella i 4timmar, hoppas interligt att det går bra. Ska väl träna på lite gramatik idag på jobbet så kanske kanske det funkar. HOPPAS!

Ska dra pussas<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0