Sent.

Som vanligt kommer kvällen säkert bli sen innan jag kommer i säng, dock tänke jag bara skriva detta innan nanning :) Fast säkerligen har jag kommit på något jag måste kolla innan jag sover xD Smart skaftet där!!


idag på jobbet sa Isabell, Sara och jag något så jag skrattade så att jag grinade, faskiken kommer inte på vad det var för något. påminelse? Tack! Men roligt kan vi ha iaf :)

igår på lektionen min rekor/kulturhistoria lärare står och viftar med en bok
Han - Sen när ni tar studenten och hålla på att rensa ut skåpen, då är det denna bok ni ska spara.
Andrea - Jaha, så vi får alltså boken?
Han - Nej?? Ni ska alltså köpa den då
Blev ett gott skratt sen, tror han verkligen av man känner sig sugen på att köpa en kulturhistoria bok? NEJ!

Nu ska jag se ett till avsnitt av one tree hill sen sova, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0