Skuma människor.

Gör slut och blir tillsammans igen och har någon emellan, blir inte riktigt klok på det där ;P Inte mitt problem heller, men kul med folk som beteer sig som i en dokusåpa ;P

Ska strax dra mig till skolan, har ingen anning om vad första lektionen blir, tror det ska var engelska om jag minns rätt ;P Får se när jag kommer dit vad det är som bjuds xD Trååååk om det är engelska iaf, för då ska jag bara sitta och läsa i 1½ timme typ, tar knäcken på mig :S

Funderar på att åka med på ssu fackmanna utbildning också, sånt kan ju alltid vara en fördel att vara med på. Dock har jag gått lägrerna 2gånger redan, men en gång till kan väl aldrig skada 8-) Haha, får se hur det blir, om jag får följa alltså :P

I morse var jag ute och sprang, kan verkligen inte förstå hur folk kan få det att se så lätt ut, jag höll på att dö. Fick ingen luft i lungorn men blev inte slut i kroppen, så det måste vara något fel på mig ;P Ska prova med power walk nästa gång :P

Pusshejleverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0