Snart sovdags :)

Ja det är det, fick lov att uppdatera lite först. Lite bombning av samal idag på jobbet, hann knappt prata någonting. åt soppa, så jävla gott :D Ja jag gillar mat, och neeeeej min pappa äter nästa aldrig, det som är hans problem. Ska verkligen inte ta över han problem, hellre dör jag.

Nu ska jag snart hoppa i sängen och läsa lite manus, ska kunna det utantill i morgon och det kan jag knappast. Duktiga jag, som alltid är så otroligt duktigt på att plugga, neeeej jag hatar att plugga :/ Hur orkar man?

jag ser allt svart på vitt, alltid missnöjd med nåt
grubblar över saker som jag nog aldrig förstått
deprimerad mellanåt, de jag bär på e svårt
jag tycker synd om mig själv när jag jobbar för hårt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0